Måndag?

Haha när jag vaknade idag trodde jag att de var Tisdag men sen kom jag på att inte de kan stämma för Simon var hemma men sen trodde jag att de var söndag? xD
Ja jag visste knappt vad jag gjorde när jag vaknade imorse eller ja jag vaknade någon vid kvart i ett.
Men de var skönt att sova ut som vanligt!!!
Nu är de bara 5 dagar kvar innan jag åker iväg till Mallorca, de kommer bli skönt att få komma till ett varmt ställe och bara slappa!
Idag tror jag i alla fall att vi hinner en sväng ner till Entré för att se om där finns något man kan köpa, jag hoppas att jag kan hitta något litet i alla fall.
Har annars precis ätit frukost och sitter och väntar på att Simon ska komma hem från gymmet :D

Men nu ska jag se om de finns något kul på tv, hörs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0