Mallorca Imorgon!!! :D

Ja nu har man packat klart allt.
Imorgon bär de av till Mallorca med Simon och hans familj, de kommer bli så kul och skönt att komma bort från tråkiga Sverige som de bara regnar i hela tiden!
Vet inte om jag har packat för lite men jag tror att de kommer räcka varjefall.
Är jätte trött just nu och känner att jag kommer somna om jag lägger mig ner men tror de är bra ifall om jag somnar tidigt ikväll så jag kan komma upp i tid imorgon så jag inte ligger och sover till 12:00 som jag brukar göra.
Vi kommer att vara på flygplatsen klockan ett redan så att de bli till att gå upp i tid!!!!

Vet inte om detta blir de sista inlägget för mig idag och hela denna vecka som kommer att komma sen framöver!!!:)

Dagens outfit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0