Lyxfällan!

Hejsan! :)

Ligger i sängen och kollar på lyxfällan som är ett riktigt bra program som jag har kollat på välidgt länge.
Tycker de är kul att kolla på och man ser verkligen sjukt många som slösar sina pengar på så mycket som man inte behöver!
Men de som hjälper till lyckas alltid att hjälpa! (Y)
Ska snart käka lite glass också, har köpt youghurtglass som är sjukt gott tycker jag och speciellt i choklad smak.
Jaja imorgon blir de en shoppingtur med mamma och min syster för att shoppa inför resan som till exempel tidningar, en ny bikini och sedan ska jag köpa en gul tröja med gula mjukisbyxor så hoppas att de finns kvar i butiken!!!
Sen blir de säkert mycket mer!


Nu ska jag forsätta att kolla på lyxfällan och ta lite glass! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0