Konfirmation!

Godmorgon på er, detta blir också ett litet snabbt inlägg för som jag har skrivit innan så ska min syster Sandra konfirmeras idag.
Så måste snart börja göra mig klar innan alla gäster kommer hit, alla kommer inte att följa med till kyrkan p.g.a olika anledningar men jag ska dit i alla fall för jag ska ta en massa bilder på Sandra och plus så hade de något nytt att någon från familjen ska komma fram och hålla på huvudet så Sandra ville att jag skulle hålla henne på huvudet.
Men de ska bli bra de med, idag får jag ha på mig min blommiga klänning idag som jag hade på avslutningen men ska se också om jag hittar något nytt i veckan och ha på mig på Simons fest som är nästa vecka, wihoou :D

Jag kommer att skriva mer ikväll och då kommer de upp lite bilder också från dagen!


Bild lånad från google men har inget med texten att göra heller men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0