Kan inte sova!? :(

Jag har varit trött hela dagen idag känns de som och hade tänkt gå och lägga mig tidigt och de gjorde jag!
Men när jag hade gått och lagt mig kunde jag inte sova, jag låg bara och vände på mig hela tiden och tycker de är för varmt på rummet och jag stör mig på en massa ljud utanför och sånt ljud som kommer från andra lägenheter!:(

Hatar verkligen när jag inte kan sova för då blir jag oftast sur dagen efter eller så orkar jag inte göra något alls och vill bara ligga i sängen hela dagen!
Dessutom satte jag igång en film som jag kunde somna till men de hjälpte inte alls för den filmen blir man ju bara ledsen av!
Filmen heter Marley and me och de är Jennifer Aniston som är med i denna film (älskar hennes filmer)
Men de handlar om en hund som är jätte söt och busig som verkligen ställer till de för familjen eller ja för föräldrarna!
I filmen så fick man se när de köpte valpen och sedan tiden som hunden hade med familjen och mamman i familjen som då spelas av Jennifer Aniston blir gravid för första gången trodde de inte att hunden skulle klara av att bo med familjen eftersom att han var så full av energi, men hunden klara de bara bra men sen blev hon gravid två gånger till och då blev de mycket stress och då tar mamman ut de på hunden men pappan vägrar att göra sig av med honom!
Men jag kan säga de att jag började nästan gråta i slutet för tyvärr så mår inte hunden så bra och de slutar illa och de är verkligen synd för jag gillar inte när saker ska drabba djur! :(
Usch den är sorglig och men ändå bra och värd att se men jag kan vara ärlig att säga när jag såg den för första gången för ungefär en månad sen så grät jag i slutet! :( :$






Bilder lånade från google men visst är hunden söt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0