Ingen strand idag.. :(

Varför ska de alltid bli så tråkigt väder när man har planerat något roligt! :(
Skulle ju åkt till stranden idag men de är så monligt, vi bestämde då att vi skulle åka till Malmö isället för att spela volleyboll.
Men tyvärr så får allt detta bli en annan dag för att vi skulle ha åkt iväg vid 2-3 tiden men kunde dock inte följa med för att vi ska iväg och grilla vid fyra tiden så hade inte åkt in i till Malmö för då hade jag fått åka tillbaka lika snabbt igen!
Men vi ska säkert hitta någon dag där vi kan hitta på saker! :D
Just de Solo kom ut igår...
Så jag tänkte köpa den men jag har bestämt mig för att jag måste köpa alla tidningar nästa vecka istället så kan jag ta med mig alla till Mallorca så har jag något att läsa där när jag ligger och solar!
Jau, nu ska jag springa in och duscha sen ska jag se vad man kan ha på sig idag sen är de väll bara till att vänta tills klockan blir fyra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0