I wanna go..

Tjena! :)
Idag var de till att gå upp tidigt för att åka till Malmö för att följa men Snimon till tandläkaren i Kirseberg!
Var trött på tåget och när vi satt hos tandläkaren så de kändes som om man skulle somna när som men nu känner jag mig lite piggare i alla fall.
Sitter vid Simons dator nu för han är iväg och ska hjälpa sin pappa med olika saker sen ska de iväg och gymma och då ligger jag här hemma och slappar, så lat jag är -.-
Nä men är faktiskt ute och går varje dag och de är så skönt och vara ute och röra på sig!! :D
Men som jag nu har gnällt om sen igår så är de fortfarande dåligt väder, detta väder suger verkligen och jag lovar bara för man ska åka till Mallorca kommer säkert värmen komma när man är där nere,haha.
Imorgon bär de av för att kolla på bio nere på Entré, jag gillar faktiskt deras bio uppe på entré den är väldigt niiiice tycker jag.
Nu ska jag lägga mig i Simons säng och spela lite,hehe ;)


Dagens låt är:
I Wanna Go - Britney Spears
http://www.youtube.com/watch?v=F94hVx3cw88




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0