Hörby marknad! (Y)

Tja! :)

Kan börja med att säga att jag har riktigt ont i mina ben och känner mig helt trött!
Har varit igång hela dagen, jag åkte nämligen med Simon och hans familj idag till Hörby marknad och som jag skrev igår så brukar jag inte hitta något på en marknad utom filmer men vet ni vad?
Jag hittade faktiskt mycket idag som jag köpt!
De jag köpte var en leopardklänning, leopardklocka och en parfym som luktar sjukt gott och två stycken skräckfilmer (älskar skräck)men filmer är en vanligt att jag köper när jag är ute på marknader för de är så billigt!Klänning kanske jag ska ha på lördag om jag tycker den sitter bra på mig men den verkar funka och jag är faktiskt nöjd med mitt köp idag! (Y)
Förra året gick alla tillsammns men idag har jag bara gått med Simon och Elias och de var kul för vi snackade en massa och hade roligt som satan! :D
Sen blev de middag och efter de ungefär vid sex eller sju så gick vi 3 ner till marknaden igen! (Y)
Så nu sitter man här hemma och har lite ont i fötterna och vill vila!
Men eftersom jag köpte två stycken filmer så ska jag och Simon se en av dom ikväll får se om jag kan sova sen för båda två verkar riktigt läskiga xD
Lite senare tror jag de kommer upp bilder på vad jag köpt men får se hur de bliir! :)
Sen imorgon ska man ut och handla med Simons mamma inför festen på lördag så kommer ha fullt upp imorgon med men de är bara bra!! :D

Kram på er ! :)

Här är filmerna jag köpte idag...



One misses call blir de ikv!
Hjälp:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0