Home....

Har varit hemma ett tag nu men har inte varit vid datorn....
Käkade middag nästan direkt jag kom hem sen har de bara blivit slappa och sånt.
Är väldigt trött idag för jag har sovit väldigt dåligt inatt tror jag men får sova ut imorgon.
Tänkte skriva lite vad som händer resten av veckan nu för den är packad som vanligt :) 

Torsdag: Inget speciellt och kanske se några bra filmer om de regnar annars ut och bada i havet om de blir bra väder (Y)
Fredag: Åka till Malmö och följa med Simon till tandläkaren.
Lördag: Se den sista delen av Harry Potter med Simon och några andra:)
Söndag: Kanske på kalas men jag vet inte? ;P

De är lite vad som händer denna veckan sen kommer de säkert nya saker som dyker upp under dagarna, nu ska jag i alla fall gå ut och sätta mig där ute och prata med min älskling och äta kladdkaka :D


Haha ska se om jag kan ta lite bilder imorgon så de blir nyare bilder här i bloggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0