Hiss & Diss...


1.Lugn musik!
Ibland kan de faktskt bara vara skönt att sätta igång en lugn låt i sin ipod.
Just nu ligger jag faktiskt i soffan och lyssnar på lugn musik så jag inte blir så pigg senare ikväll.
Även på kvällarna så brukar jag lägga mig med min ipod för att somna till musik och de hjälper faktiskt mig mycket.
Går jag och lägger mig utan musik i öronen så kan jag inte somna och oftast då brukar jag lyssna på på lite lugn musik men ändå med bra artister!
Även när man är på dåligt humör så brukar jag lyssna på lugn musik för då vill jag inte höra något som är så glatt men ja de är ju från till person till person ;)

2.New Yorker
New Yorker är en riktigt bra butik som jag själv har gjort min praktik i.
Jag gjorde min i Malmö och de som äger butiken som sitter lite högre upp är super trevliga dessutom.
Super bra klädbutik och de finns så mycket och butikerna är oftast stora plus så är de billigt och de är bra.
Billigt med snygga kläder:D

3. My best friend Joanna!! :D
Wii jag vill hissa min kompis Joanna som jag har känt nu 8 år ungefär.
Vi har haft de upp och ner, nästan som ett förhållande? haha xD
Mycket bråk i början men nu snackar vi varje dag och är där för varandra hela tiden!
Jag vet i alla fall att jag kan lita på henne och jag ställer upp för henne exakt hela tiden och de känns bra att ha en vän som henne som man kan prata om allt med!
Vi har underbara minnen tillsammans som jag aldrig kommer att glömma!! :D<3
Vi gick i samma klass från femman men sen kom vi inte i samma klass i sjuan till nian men någon gång i åttan började vi bli mer och mer sams sen har de hållt hela tiden och nu går vi i samma klass igen och de är bara underbart kul! :D<3


1. Djurplågeri
De är verkligen något jag hatar så in i!!
Jag tycker de är sjukt att utsätta djur för massa skit som dom inte förtjänar.
Min katt har varit utsatt av djurplågeri men vi rädda henne som tur var och hon är fortfarande lite rädd av sig men de kommer hon säkert snart över.
Att slå djur löser heller inget, de borde finnas höga straff för någon som plågar ett djur!

2.Tåkigt väder

Japp jag har gnällt nästan hela förra veckan om att de har varit dåligt väder.
Så sjukt trött på att Sverige har regn på sommaren, de borde vara på hösten istället.
Nä de borde vara sol varje dag så man kan bygga upp sin bränna för jag har inte kommit långt kan jag säga...

3.Dåliga tider
Haha japp jag har vänt på dygnet totalt -.-
Jag kan sitta upp till tre på natten och inte vara trött men sen så orkar man ju såklart inte vara gå upp i tid så ibland händer det att man sover till ungefär två vilket jag tycker kan vara skönt ibland men då har jag sovit bort lite för mycket av dagen tycker jag...
Nä jag måste börja ändra på de innan skolan börjar för annars kommer jag aldrig att orka...xD




Lovley!:D<3




Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Aww!



You're the best! :D <3



Vårat förhållande hahahahhaah den var bra den hahahahaha xD <3

2011-07-19 @ 12:26:01
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0