One Missed Call!

Godmorgon alla glada! :D

Igår såg jag och Simon filmen one missed call som var otroligt bra MEN sjukt läskig!:(
Hade kunnat se om den men jag kommer nog aldrig att se den själv!!!!
Den var verkligen hemsk och den handlar ungefär om att de brinner på ett sjukhus där fem stycken dör sen är där en vän som får ett samtal av den personen som har dött inne på sjukhuset och de är en nära vän men när hon ser att hon har ett missat samtal lyssnar hon på ett röstmeddelande och hör sig själv och de hon hör är hur de kommer låta när hon dör själv, i meddelandet står de även vilken tid på dygnet hon kommer att dö.
Hon första som får samtalet när hon är död så får hennes kompis ett samtal från hennes mobil och då får hon veta när hon ska dö!
Sen går de såhär några gånger tills en polis hjälper den sista tjejen som kan lösa de här med konstiga samtal!
Ja ni kanske inte förstår helt men jag tycker alla borde se denna film, den är riktigt bra men kolla inte på den själv,haha.
I filmen ser du allt från läskiga andar till en syster som plågar sin syster med en kniv....
Men nu när ja ändå är inne och pratar om filmer så ska jag och några andra gå och se premiären av den sista delen av Harry Potter nästa onsdag! :D
Jag brukar inte kolla på Harry Potter innan men i vintras tror jag? var jag och såg del 1 så då måste jag ju se klart på del 2 ;)
Annars idag så tror jag att jag ska snart ut och handla med Simons mamma inför Simons fest imorgon men vi får se för just nu regnar de så hoppas de slutar snart.
Men imorgon så skulle de bli fint väder och de hoppas vi på!! :D

Vi hörs senare idag! :)
Lite bilder från filmen som jag lånat av google...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0