Harry Potter!

Tja!
Har precis kommit hem från bion och jag såg då som sagt Harry Potter den sista delen!
Jag tyckte den var riktigt bra och lite sorlig ibland.
Under filmen fick jag gåshud ett antal gånger, men så bra den var haha.
Nu ska jag och älskling snart käka lite våfflor sen vet jag inte vad som händer riktigt men vi kommer säkert på något att göra.
Imorgon tror jag att vi ska iväg på kalas så jag kommer åka hem på måndag istället men trivs bra här i Malmö, haha :)

Jaja jag skriver mer ikväll för nu ska jag äta våfflor :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

TRIVS BRA I MÖLMÖ???//KRAM DIN KÄRA LILLA SYSTER!! :)

2011-07-16 @ 23:24:40
Postat av: Sandra

TRIVS BRA I MÖLMÖ???//KRAM DIN KÄRA LILLA SYSTER!! :)

2011-07-16 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0