Haaaj!

Vilken dag de har varit!
Var tvungen att åka och handla Simons present idag sedan blev de middag hemma hos min mormor.
Annars idag har jag varit hemma fram tills klockan åtta för då skulle jag följa med JoJo till Ica sedan var vi hemma hos mig lite och snackade.
Såklart så gör jag bort mig när vi var ute för jag stod och höll på min dörr och lutade mig mot den och precis så ska min granne gå ut och då står jag och säger haaaaj till JoJo för vi snackad om ett roligt minne, jag tror säkert att han hörde för han skrattade lite när han gick ut men de är typiskt mig att vara klumpig! ;)
Simon blir 18 år imorgon och han vill att jag ska komma hem till honom och de är klart jag ska!
Men han kommer inte hem tidigt som vi trodde för de kanske blir någon gång vid sex eller sju men jag tror ändå att jag kommer åka ner till han!
Om jag nu åker ner till han så kommer jag säkert att stanna där hela veckan för som sagt så ska vi till Hörby på torsdag och sedan på lördag så har Simon fest och på söndag bär de av till Falkenberg!
Så fullt upp hela veckan! :)
Men älskar att ha mycket att göra för då är man inte inne hela tiden och sitter och har tråkigt.

Men vi hörs kanske senare ikväll för nu ska jag mysa framför tv:n :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0