Godnatt? ;)

Förlåt för dålig uppdatering men har bara tagit de lugnt idag och duschat och sedan bara myst och kollat tv.
Men är faktiskt jätte slö efter helgen så de har varit lite skönt att inte göra något alls idag...
Imorgon ska jag och Simon ut till stora Bernstorp för han ska in på Media Markt och kolla saker till sitt nya playstation3.
På onsdag så kommer vi troligen åka hem till mig så jag är hemma lite men de blir efter vi har varit på sjukhuset, sedan åker vi igen på fredag för då ska han till tandläkaren.
Sist men inte minst så blev de den sista delen av Harry Potter i 3D på lördag så de är en packad vecka man har framför sig men de gillar vi såklart så har man inte tråkigt varje fall! :)

Men nu ska jag gå bort till sängen och spela Fifa med Simon igen, hihi :)

Haha nu ska jag visa hur de går till ;)
Hörs imorgon... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0