"Godmorgon"

Vaknade precis och känner mig så pigg idag.
De var verkligen skönt att få sova ut sen helgen och imorgon så ska jag och min älskling fira att vi har 2 år tillsammans!:D<3
Tiden går fort när man har roligt ju, ibland stämmer de faktiskt ;)
Men annars idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men de bli alltid något kul,ska i alla fall snart käka frukost sen tror jag att vi åker iväg någonstans i Malmö?
Jaja vi får se hur de blir och de verkar inte vara så bra väder här heller men bara de inte börjar regna för nu vill jag att solen ska stanna här ett tag!
Måndag idag med och jag tror att jag kommer vara i Malmö hela veckan men vi får se hur de blir med de...
Jag skriver i alla fall senare för nu är jag hungrig och vill äta frukost :)

Hörs! :)



Hihi en gammal bild Simon fick för längesen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0