Fryser! :(

Hejsan! :)

När jag vaknade imorse så var de fint väder ute men nä de skulle inte hålla i sig såklart.
Varför inte mer regn? -.-
Blir så sjukt trött på detta vädret, man kan ju inte göra något alls när de är regn.
Egentligen kan man bara sitta inne och kolla på filmer och de kan vara mysigt de med men man vill ju ut och hitta på en massa saker också och inte bara vara inne!
Sen inte nog med de så fryser jag som in i!
Ska snart krypa ner under täcket igen för jag tänker inte sitta och frysa och bli sjuk igen, ja jag blir lätt sjuk när de gäller förkylningar och när jag väll får de så har jag de i en evighet!
Min mamma var iväg innan idag och handlade lite och hon kom hem med en bok som heter " Varör gråter inte Emma?"
Den boken handlar om arbogamordet som hände för några år sedan och jag skulle testa läsa början och har redan läst en hel del så tror jag ska fortsätta att läsa ut den boken för den verkar vara riktigt bra och där följer man vad som hände!

Men nu ska jag se om jag kan gå och små fixa med något sen får vi se vad som händer under dagen! :)
Såhär ser boken ut och jag tycker att alla borde läsa den för den är redan riktigt bra i början!


Bild från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0