Framme...

Fortfarande tråkigt väder ute så jag tog faktiskt på mig ett par jeans idag, de är verkligen inte ofta man ser mig i jeans.
Brukar oftast använda thights för de är lätt och skönt att ha på sig.
Till jeansen blev de min adidas tröja som jag fick av Simon när jag blev 17 år.
Har också börjat packa lite idag för jag åker till Mallorca om en vecka men ja de är lite tidigt att packa nu men eftersom jag ska åka med Simon så måste jag få ner allt till Malmö nästa vecka innan vi ska åka iväg.
Idag tycker jag att de känns som om de är lördag vet inte varför? xD
Men ja idag är de ju fredag och ikväll blir de fredagsmys, jag och älskling hade tänkt va lite barnsliga och kolla på Kung Fu Panda men ibland är de kul att kolla på tecknade filmer som till exempel Rango som vi såg för två dagar sen!


Vi kanske hörs senare ikväll.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0