Fix fix

Hey hey! ;)
Har precis ätit frukost och ska börja fixa mig nu för vi ska ut till en massa olika butiker idag så idag blir de först Stora Bernstorp sen efter de så blir ner till Värnhem.
Har mycket att göra idag och sen ikväll vet jag inte vad jag och Simon hittar på för vi har ju faktiskt varit tillsammans i 2 år idag!!! :D
Känner väldigt glad idag hihi<3
Jag kommer att lägga in fler inlägg senare idag när jag har tid.
Men ska bara säga att jag ÄLSKAR Beyonces nya låt "Best thing I never had"  de ska bli dagens låt.
Jag gillar den så mycket så jag lyssnar på den hela tiden och jag gillar att kolla på video som hon har gjort till låten!! :)
Beyonce har alltid haft bra musik och jag har lyssnat på henne länge!

Här finns låten....

http://www.youtube.com/watch?v=FHp2KgyQUFk&feature=aso 
Love it! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0