Filmkväll!

Så nu har alla gäster åkt hem.
Min älskling har också åkt nu så nu är här ganska tråkigt och tyst/tomt!
Sandras konfirmation var jätte bra och ganska rolig faktiskt men jag tycker min var mycket roligare för vi hade mer som en teater men detta var mer en redovisning!
Men jag fick många fina bilder och min syster sjöng solo och de blev riktigt bra.
Det har åskat en massa också idag tyvärr och jag hatar de som fan så jag har inte varit på så bra humör haha plus så när jag skulle lämna Simon var jag tvungen att cykla hem i åskan helt själv och de var inte kul alls.
Jag sitter här hemma nu i alla fall och ska snart ta min glass och gå in på rummet och kolla om jag har någon film som jag kan kolla på för jag är jätte trött just nu!

De tar lite för lång tid att ladda upp bilderna men de kommer komma upp senare under dagen imorgon tror jag!

Men här kommer i alla fall tre bilder från dagen! :)



Denna blomma fick Sandra av mig och Simon! :)


Så ni får se mer bilder imorgon! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0