Feeeeest!:D

Så mysig natt de har varit!
Jag har sovit i min älsklings famn hela natten och de var riktigt mysigt och jag sov riktigt skönt inatt känner mig helt utvilad!:D
Men de är bara bra för idag blir de feeeest hemma hos Simon, de kommer bli såå nice! :)
Hoppas nu alla kommer också så vi inte bli mindre än vad som tänkt sig, men vi hoppas på de bästa!
Så idag är de bara en massa fix innan alla gäster kommer och JoJo är först på plats såå jag kommer att ta hand om dig sååå bra haha (A)
Jag tror inte jag kommer hinna med fler inlägg idag för jag har så mycket att göra, men om inget annat så hörs vi kanske imorgon på kvällen för jag ska vara i falkenberg hela dagen! :)

Men ha en underbar dag/kväll för de ska jag ha i alla fall! ;)

Kram!:)


Haha! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0