Dagens köp!


(Inte så bra bilder för de är tagna med mobilen)
Röd BH - New Yorker.
Solglasögon - Accent
Schampoo - Maxi
Skor - Maxi
Kofta - Cubus
Gul mjukiströja med gula mjukisbxor - Cubus
Bikini - New Yorker
Linne - New Yorker
Nötter och tuggummi - Maxi
Solo och veckans nu -Ica

Allt detta fick jag av min mamma idag och allt ska med till Mallorca utom nötterna!
Skorna köpte jag billigt på maxi bara för jag ska ha ett par lätta skor att ha på mig på flygplanet så fick bli ett par rosa slip- in :D
Den gula "dressen" är riktigt skön att ha på sig och den passar bra tycker jag.
Ska snart börja packa resväskan och känner mig taggad och vill bara resa iväg nu för jag längtar så mycket efter att få komma till ett varmt land!!
Tack Mamma!!! :D
De var en toppen dag på Centan! :)

Kommentarer
Postat av: alicia

niiiiiiiiiiiiiice med shopping! :D

2011-07-28 @ 21:02:07
URL: http://aliciauw.myshowroom.se/
Postat av: Joanna <3

Ja det ska du! :D

Snygga grajor du köpt! <3

2011-07-28 @ 22:41:32
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0