Ännu mer film!

Jauu jag och Simon hyrde tre filmer igår och såg bara en!
Den vi såg igår var Rango och den var bra den gick att titta på i alla fall, men den tipsar jag att man ska se i alla fall.
Idag ska vi de andra två filmerna och jag hoppas dom är roliga och bra.
Annars idag har vi varit iväg och hälsat på min farmor men de var inte kul att gå dit för vi var framme så var kläderna genom blöta! -.-
Sen när man skulle hem frös jag som bara den också men nu ska jag mysa framför filmerna med mitt täcke och min älskling, de kan ju inte bli bättre! :D:D

Just de fick en kommentar innan på bloggen! :)
Tycker de var en fin kommentar, det är tur att någon gillar min blogg! :D
Kommentaren:
"För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D."

Tjejen som skrev kommentaren heter Sofie så tack så mycket! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0