2 år!! :D:D:D<33


Idag har som sagt jag och min älskling varit tillsammans i 2 år!:O
Tiden går verkligen fort när man har de bra och roligt!
Denna kille träffade jag för två år sedan hemma hos honom och jag kommer ihåg hur vi hade mysigt och kollade på en film uppe på hans rum men allt slutade bara med en masssa pussar och strul!<3
Senare när jag skulle hem på kvällen så fick jag ett sms av honom där han frågade om de var vi nu och jag kunde inte stå emot så ja sa att de klart de var vi två!:$<3
Och nu har de varit vi i två år och jag är fortfarande lika lycklig med honom och jag kommer aldrig vilja släppa honom ut mitt liv, han är bara för underbar!:$
Och jag älskar honom mest i hela världen och jag hoppas att de är vi i många år till, för med honom vill jag leva med resten av mitt liv!:$<3
Som vi har sagt hela förhållandet "Ingen Emelie utan Simon" och "Ingen Simon utan Emelie":$<3

(Vår första bild tillsammans!)<3333


Kommentarer
Postat av: alicia

grattis hjärtat, glad för din skull! :D <3

2011-07-13 @ 00:35:39
URL: http://aliciauneuswetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0