Upptagen?

Ohja har varit upptagen hela dagen.
Började med att jag åkte hem till mormor och åt frukost med henne och fick veta lite saker om morfar.
Somnade en stund hemma hos henne sedan så stack jag till tåget för att åka till skolan som började halv tre idag.
Hade en super kul dag i skolan, alltid lika kul att skoja med folket :D
Efter skolan bar de av hem för att sedan käka lite och sedan iväg igen för att kolla på när Simon tränade innebandy.
Sitter här nu och ska snart sova eftersom de är heldag imorgon, hoppas man får sluta lite tidigare varje fall.

Skriver mer imorgon nu för jag måste fixa inför imorgon annars kommer jag ej palla dagen, ska redan upp kvart över sex kanske?:O


Dagens Outfit! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0