Torsdag! :)

Tjaaaa:)

Vilken regning torsdag de har varit, kallt som in i!!!
Danska som vanligt på tordagar där jag lämnade in två uppgifter och sedan kollade vi på film och de är en serie vi kollar på som är riktigt bra faktiskt.
Sedan hade vi bara coach tiden kvar och sedan slutade man vid ett, skulle egentligen hälsa på morfar idag men han tyckte inte de var lönt att vi kom in för att han trodde att han skulle få komma hem imorgon men de fick han
tyvärr inte :'(
Annars har väl inte så mycket annat hänt tror jag mer än att jag knappt har sovit inatt och sedan gick man upp halv sju vilket gjorde de ännu värre för jag orkade knappt göra något idag.
Just de var och handlade med min mormor för att hjälpa henne lite nu när morfar inte är hemma, fick kakor av henne som tack :)
Tack! :D

Nu ska jag snart sticka iväg på innebandy sedan efter de blir de hem och plugga och sen sova!!:D


Dagens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0