Sticker ut ;)

Tja :)
Kom precis hem efter en runda på jägersro och Media Markt! :)
Blev inget idag så ska shoppa lite imorgon istället hade jag tänkt mig, se om man hittar något fint :)
Ska snart sticka iväg på bio med älskling och hans familj, kommer inte riktigt ihåg vad filmen heter för jag har inte sett de första men kan skriva mer om den ikväll hade jag tänkt mig.
Annars senare blir de bara till att ta de lugnt och inte göra så mycket, kolla på tv och mysa med min nya morgonrock som jag fick i julklapp (låter som JoJo där ja) sorry :*<3

Hörs senare ikväll fina läsare!:)



Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Hahah ska vi mysa tillsammans i våra nya morgonrockar? :* <3

2011-12-26 @ 16:58:46
URL: http://jojofortherecord.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0