Söndagkväll

Har varit på middag nu och ska snart välja kläder inför imorgon så man slipper de imorgon.
Imorgon börjar skolan kvart över 8 och sedan så slutar man vid ett, efter de blir de lite julklapps shopping med älskling så ska åka till hans skola efter min skola.
Sedan blir de väl hem och plugga lite, måndagar brukar vara så tråkiga så jag hoppas att dagen går fort imorgon så de kan bli mitten av veckan, har förmiddag i skolan så kommer förmodligen vara trött när jag kommer hem.
I helgen så kommer de säkert bli ännu en mys helg för har bestämt att jag och älskling ska gå på bio, var rätt längesen man var på bio så får kolla om man hittar något bra man kan kolla på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0