Soligt!

Hejsan! :)
Ojoj vilket fint väder de är ute, solen är äntligen framme, skönt.
Sitter just nu i skolan och har danska men slutar snart, då blir de tåget till Kävlinge och hämta mina mjukisbyxor som jag behöver imorgon när vi har innebandytunering i skolan.
Kommer säkert bli nice, jag skulle egentligen inte gått på danskan idag men stannade kvar med Tii f´ör han skulle ändå ha samhälle.
Känner mig ändå ganska pigg idag men de är nog för att de är så fint väder ute idag, fast de har lovat snöstorm ikväll men tror och hoppas att inte de kommer hända, de lova ju snö förra veckan med!

Bild lånad från google!
Detta ser härligt ute, tänker tillbaka till Österrike när man ser snö och sol tillsammans!
Myyysigt :)



Kommentarer
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

hahah ja du:D

2011-12-08 @ 12:30:41
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0