Mysigt! :)

Så ja nu har jag lite tid till att uppdatera om dagen, bra va?:)
Var hemma hos älskling idag för de har som en tradtion att käka middag på juldagen med släkten som inte var hos dom på julafton.
Käkade middag sedan var vi som är lite "yngre" på Simons rum och spelade lite Wii och Ps3, kul kul!:)
De känns nästan som om man kan rulla fram nu när man har ätit jätte mycket och så men de är trots allt jul så då får man kränga lite. När gästerna hade gått så stannade jag och Simon kvar där nere och kollade på en film med hans föräldrar och hade super mysigt och kul, de bjöjd på godis, glass och popcorn, såååå gott, haha nä jag ska nog inte äta på ett tag! ;)
Sitter nu och väntar på att Simon ska komma igång med ett spel som han gjorde igår egentligen men han är han och glömde spara? :D
Sedan har jag ju lovat han att vi ska spela ps3 ikväll, så de blir en massa mys ikväll och sedan imorgon så bliir de shopping!!!! :D:D


Fick denna underbara parfym och body lotion igår av Simons bror :D
Lägger upp fler saker imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0