Music

När jag startade min blogg la jag ut två lister där jag skrev lite musik som jag lyssnar på som jag tycker är väldigt bra, ifall om ni gillar de kanske ni lyssnar på de med vem vet :)

Har inget att göra nu för pluggandet gick snabbt så tänkte skriva lite låtar som jag lyssnar på just nu :)

David Guetta -Titanium

Avicii -Levels

Eminem -Space bound

Rihanna -We found love

Rihanna -Man down

Rihanna - California king bed

LMFAO -Sexy and I know it

Swedish House Mafia -Antidote

Här några låtar jag lyssnar på och jag älskar verkligen den sista!!!! :D
Lyssnar såklart på fler men just nu lyssnar jag mest på dom och de finns många mer men kan inte skriva alla här, tar nog för lång tid tror jag.




Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

hihi puss :D

2011-12-04 @ 22:35:02
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0