Lalala

Hejsan! :)
Började heeeela dagen med att gå upp klockan 06:00 för att ta mig till Kävlinge för att hjälpa min mormor och morfar med saker. Eftersom morfar inte mår så bra så hjälper jag dom med handling, städning och tvättning, allt de fick jag göra idag också så har haft en full morgon och förmiddag!
Tog tåget in till Malmö sen igen för att gå en runda inne på Entré och skulle se om man hittar något, vilket man gjorde. Passade på att beställa tid till imorgon så jag kan bygga mina naglar för de var nämligen fullt där idag så fick vänta tills imorgon så har en tid på 10:00 så får gå upp i god tid imorgon med! :)

Dagens Shopping!
Underkläder
Ett randigt linne från Gina
Ett blått linne från H&M 
Godis! 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0