Inte som planerat...

Hejsan!
Igår klagade jag på att jag inte skulle få en bra lördag men den blev hur super som helst.
Simon och hans familj och deras jobb skulle åka och kolla på Robert Gustavsson igår och jag skulle få vara hemma hos Simon och vänta men efter ungefär en timme så ringer Simons mamma och säger att de är någon som har ställt in och att jag fick komma.
Hoppade in i en taxi och tog mig till Amiralen i Malmö, de var en härlig kväll och de var en bra show som vi kollade på, tack alla! :)
Senare när stället skulle stänga så skulle vi på 20 års fest men i med att vi var framme typ ett så hade alla redan gått så jag,Simon och Elias bestämde oss för att dra ut så vi stack till slagt.
Dansade till de stängde och hade super kul, på slagergolvet så hade de sprängt basen så där var inte så högt ljud och sedan där de brukar ha olika DJ var de bara kass musik faktiskt.
De var ändå kul och hoppas att de fixar basen till nästa lördag när vi ska dit igen :)

Hörs för nu blir de filmkväll med älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0