Hemma igen!

Ojoj har varit hemma i en timme nu ungefär, matchen gick DÅLIGT!
De förlorade men Simon gjorde första mål idag, sjukt snyggt var de också!
Kom hem och kollade på lite tv och sedan käkade vi lite glass och myste, sitter nu med laptopen och ska skriva klart min marknadsplan, är snaaart klar.
Råkade nämligen somna till för en kvart sedan eftersom jag låg i hans famn men han väckte mig och sa att jag skulle göra läxan sedan sova så jag bara okeeej pappa :( haha nä men han har koll;)
Tisdag imorgon och slutar 10:45 och sedan blir de till att åka in till Malmö dirket för att köpa den sista julklappen som är kvar nu!

Nu ska jag skriva klart sen skriver jag här igen! :)


Haha min lilla kisse som vaktar julgranen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0