En trötter!



Hejsan!
Sitter hemma nu och har fortfarande huvudvärk, har nämligen haft de sen imorse.
Har lite ont i halsen också känner jag plus så är jag varm ibland och kall ibland.
Är jätte trött också så ska snart lägga mig hos min älskling och kolla när han spelar lite ps3 sedan ska jag vila lite hade jag tänkt.
Ska snart åka och shoppa lite med honom och hans mamma är de tänkt och sedan ikväll så ska jag kolla på när älskling spelar innebandy :)
Bilden är tagen på Nova Lund där jag var idag med Alicia och Sara, hade kul och köpte ett örhänge till min älskling, Alicia körde oss dit i hennes nya bil vilket var kul, fick sitta där bak så skulle inte förvåna mig nu om jag får några bulor på huvudet, hahah<3
Möte upp med JoJo i Malmö sedan där vi satte oss och snackade på ett café inne på Entré, mysigt<3

Så ungefär har min dag sett ut och nu blir de en vilopaus sedan skriver jag igen :)
Kraaaaaaam :)

(Jag och Alicia på bilden) :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Duuu gumman! :)



Vad gör du? <3

2011-12-06 @ 17:02:26
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0