Blåsig lördag!



Hejsan alla fina läsare :)

Var ju riktigt underbart att få sova ut idag.
Vaknade ungefär vid ett, åt lite frukost sedan skulle jag börja tvätta.
Behövde lite kläder nu när jag kommit hem från älskling för hans föräldrar har kommit hem nu, kommer kanske åka från honom till skolan på måndag och tisdag.
Annars idag har jag nästan bara lekt och myst med min katt, hon älskar verkligen näär man leker med henne och speciellt ifall man håller i ett snörre.
Då blir hon galen men hon är min lilla bebis ändå! :D


Kommentarer
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

tack så mycket, haft en bra dag? :)

2011-12-03 @ 21:32:51
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0