Wooow fullt upp :D

Ojoj har haft fullt upp hela dagen!
Gick och tog bilder innan till mitt skolkort de blev godkännt antar jag, haha.
Ville vila sen när jag kom hem men fick veta att min morfar var sjuk så fick möta mamma för att köpa medicin till honom sedan cyklade jag upp till honom och mormor.
Efter en stund så hjälpte jag mormor lite med deras disk och nu sitter jag här och är ganska trött och hade säkert kunna sova nu.
De blir sängen tidigt ikväll med så man är lite utvilad innan man ska hem till Simon, längtar jätte mycket!!!
Imorgon blir de ju bara en massa mys och kollar på film, lördag är de fest och söndag så tror jag att vi ska dra ner till festivalen!!! :)

Kommer bli en toppen helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0