Värre och värre..

Asså vi satt ute länge igår på kräftskivan och vi hade myggljus men de hjälpte inte!!
Just nu har jag fått 8 st myggbett, de kliar som bara den men försöker att låta bli att klia för de gör de bara värre.
Nu blir de bara en massa mys framför datorn och tv:n för jag är riktigt trött och kommer att somna när som helst känns de som!
Imorgon bär de av till Kristianstad med Ida för att lämna saker till min älskling som han glömde hemma och de är viktiga saker han glömde som har med körskolan att göra, så imorgon åker vi upp där och har med mig kamerna så ska ta lite bilder!
Så ibland kan jag vara en snäll flickvän, haha.
Nää nu ska jag hämta lite glass sen ska min älskling ringa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0