Snart dags att sova

Sitter och kollar på Sex And The City movie 2 just nu.
Var ett tag sedan man såg den och jag gillar den fortfarande lika mycket, haha.
Imorgon ska jag hem till min älskling hade jag tänkt och ska följa med honom till doktorn sen vet jag inte riktigt vad som händer men hoppas att de kommer bli lite bättre väder imorgon.
Har ju haft en del att göra idag vilket jag tycker är skönt så jag inte går och lägger mig i sängen och somnar för de gör så att jag sover dåligt på natten.
Så hoppas att jag sover gott inatt och man får en timmes extra sovmorgon imorgon.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

bra start på veckan nu , de nu två gångna dagarna?! :D

2011-08-31 @ 00:06:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0