Regn precis när man kommer hem

Idag hoppade jag och Louise på att tåg men vi visste inte var vi skulle hoppa av.
Men vi hoppade av i Burlöv så de blev lite shopping inne på Burlöv Center, jag lägger upp bilder senare på vad jag köpte.
När vi åkte dit så var allt ljust och fint men sen nu när vi skulle hem så hade allt blivit grått och tråkigt.
Vi kom hem vid fem sen nu när jag gick hem började de regna så jag fick små springa hem men klarade mig ganska bra ändå.
Annars idag ska jag inte göra något speciellt så jag ska mysa framför tv:n på mitt rum och sitta vid datorn så vädret är mysigt nu tycker jag!

Snart ska jag fixa mig något att äta och efter de kommer jag att lägga upp bilderna på dagens köp! ;)
Ännu en bild från Mallorca...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0