Mys!

Ligger just nu i sängen med tv:n på och ligger och små skriver med Simon på msn.
Har hur trevligt som helst och vi håller på att planera helgen, älskar att små skriva med honom eller snacka för de blir så mysigt!
Plus så regnar utanför fönstret så de gör de mer mysigt, ikväll ska jag varjefall stänga fönstret när jag ska sova för att jag har fått fem myggbett nu på ryggen och de ser inte bra ut men hoppas de går bort så snabbt så möjligt!
Gick innan idag till ica för att köpa SOLO som kom ut idag som jag inte visste men JoJo berättade de när vi innan idag snackade i telefon!

Nja vad ska jag hitta på imorgon då?
Blääh jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra men jag hoppas att jag hittar på något jag kan göra.
Kom gärna med förslag! :(

Kan inte åka någonstans för att jag har inte några pengar på JoJo-kortet och sedan ska jag iväg på torsdag för att ta bild till mitt skolkort för har inga små bilder hemma som jag kan ta!:(

Resten av veckan ser ut såhär isf :
Onsdag : Inget än men säg något jag kan göra...
Torsdag : Fixa bilder till skolkortet
Fredag: köpa present och mysa med älskling med en film!
Lördag: Feeeest :D
Söndag: Soooova och bara ta de lugnt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0