Lovely day!

Hejsan! =)

Ska snart börja plocka undan lite saker på mitt rum.
Så passar på att lägga in ett inlägg.
Ja denna dagen har varit den bästa på länge, skulle ha jobbat med Alicia och JoJo bara och vi kom på en bra sak som vi skulle jobba med i vårt projektarbete men sen kom Sara på något som va ännu bättre och alltså har de blivit att de är jag, Sara, JoJo, Alicia och Alexandra som kommer att jobba.
Detta var en sjukt bra idé och jag känner att detta kommer verkligen funka och att de kommer bli sjuuukt kul att jobba med tjejerna.<3

Imorgon är de temadag och då kommer vi att arbeta mer med detta så börjar 08:30 till 12:00 imorgon vilket är nice!
Direkt efter skolan blir de tåget till älskling, vet inte riktigt vad vi ska göra men de kommer säkert bli tråkigt väder så de blir säkert massa mys imorgon! :)

Nu ska jag fixa lite på rummet så de kommer upp bilder sen från dagen! :)


Bara regnar och regnar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0