Kräftskiva!!

Hejsan!!
Igår sa jag att jag och min älskling skulle kolla på film och mysa hela kvällen!
Men på något konstigt sätt så var båda två sjukt jävla trötta så vi gick och la oss redan 22:20 :O
De var sjukt tidigt och jag brukar aldrig sova så tidigt men de var skönt att sova länge för man kände sig verkligen utvilad när vi vaknade!
Låg kvar i sängen lite längre för att mysa sen gick vi upp för att käka lite frukost och nu snart ska jag börja fixa mig för att idag blir de kräftskivia och Simon säger att jag måste dricka idag såå JoJo jag ringer ikväääll!:D
Haha nä men vi får se hur de blir med de och sen så vet jag inte om de blir fler inlägg idag eftersom gästerna kommer redan vid fem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0