Kanske dags att sova?

Har krypit ner i min säng just nu och känner mig lite trött faktiskt!
Ska upp ganska tidigt imorgon så man hinner med tåget, ska möta upp JoJo innan också så har vi följe ner till tåget.
Kommer antagligen börja riktigt med våra företag denna veckan och jag ska jobba med JoJo och Alicia vilket kommer blii riktigt kuuul.
Pratade med läraren om våran grupp och hon tyckte att vi hade olika bra saker inom gruppen och att de säkert skulle funka så känner på mig att detta kommer bli sjukt bra! :)
Hoppas de blir skoj också, njaa detta får jag skriva mer om senare!

Men nu ska jag snart sova så detta blir mitt sista inlägg!!! :D

Så vi hörs någon gång imorgon!

Sov sött! :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

dev ar riktigt gott:D

2011-08-28 @ 23:42:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: mandis

snygg outfit :D

2011-08-29 @ 07:13:37
URL: http://atessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0