Ingen ork

Nä de blir tyvärr ingen hiss eller diss idag heller.
Jag orkar inte, råkade lägga mig ner i sängen ungefär vid åtta sen så har de känts som om jag har varit vaken men tydligen så har jag sovit lite, vilket inte är bra för jag vill inte få svårt för att somna inatt.
Ja nu sitter jag och snackar lite med min älskling och ska snart om där finns något jag kan ta fram som jag kan ha på mig imorgon så slipper jag gå upp så tidigt.
Imorgon har jag varjefall bara två lektioner sen ska jag stanna kvar en stund och käka, ska stanna en liten stund och snacka med JoJo sen bär de av hem.
Tror också att jag ska ha en liten städdag imorgon när jag kommer hem, behöver kasta lite saker också!

Bild från Mallorca!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0