Hem idag...

Åker hem från min älskling lite senare idag kommer kännas lika tomt att sova utan han.
Något jag verkligen hatar men jag hoppas att veckan går snabbt och att timmarna i skolan bara försvinner.
Haha ja jag längtar inte till skolan men de är sista året så de får man stå ut med och snart tar man stundenten också, kommer bli nice!
Ska snart käka lite mat sen ska vi sticka och ladda på min mobil så jag kan smsa lite personer imorgon!
Hoppas och tror att jag ska möta upp med JoJo och Alicia innan skolan så de ska bli kul att träffa båda två igeeen! :D

Annars ser veckan ut såhär:
Måndag: Åka hem från älsklingen!:(
Tisdag: Skolan börjar, handla saker till skolan med mamma
Onsdag:Skooola
Torsdag:Skooola och Rix Fm festivalen nere på MF !
Fredag:Skola och hem till älskling kanske fest?
Lördag: Åker till Bakken i danmark! :D
Söndag: Hem från älskling! :(

Auu fullt upp denna vecka med ser de ut som! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0