Godmorgon?

Hejsan!!

Har nästan precis käkat frukost och ska snart fixa mig för idag åker Simon iväg till en körskola.
Åker nog hem någon gång vid fyra tiden tror jag sen ska jag bara hem och ta de lugnt!
Är fortfarande riktigt trött efter resan igår, somnade kanske vid ett sen gick jag upp vid elva idag så jag känner mig inte helt pigg.
Ska träffa JoJo i veckan de blir även lite massage och ska fylla i slingorna i håret igen, de är de jag vet vad som händer denna veckan.
Sen nästa lördag ska jag på kräftskiva med älskling plus om två veckor ska jag på 18-års fest hemma hos Simons kompis!
Så har ändå fullt upp, haha.

Men nu ska jag fixa mig och sånt...
Hörs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0