Fergie!

För ett tag sedan la jag in lite om vad jag tyckte om Eminem så nu hade jag tänkt lägga in lite om vad jag gillar med Fergie.

Fergie har länge varit min favorit idol, jag älskar att lyssna på hennes musik och hon har en häftig stil tycker jag.
Hennes musik kan vara lugn men vissa av dom kan vara väldigt festliga, mina favoriter med henne är är

Big Girls Don´t Cry
Here I come
London Bridge
Clumsy
Fergalicious


Av dessa fem låtarna som jag skrev upp är Big Girls Don´t Cry min favorit låt!
Den är såå lugn och så bra, den var även så lätt att lära sig ;)
Jag kommer ihåg hur min mamma fick spel på mig när jag hela tiden gick runt och sjöng den här hemma.
Men jag fortsatte, haha de var bara kul :D
Hon är med i gruppen Black Eyed Peas och jag tror jag har lyssnat på den gruppen bara för Fergie är med i den men dom gör också riktigt bra låtar som jag heller inte kan sluta lyssna på. (Y)


Kommer aldrig sluta lyssna på hennes musik!!!

Gillar hennes häftiga stil! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0