Feest!

Jaoo nu håller jag på att fixa de sista sen blir de bussen ner till värnhem och så vidare sen.
Väntar på att min plattång ska bli varm så jag kan börja platta mitt hår eftersom jag inte gjorde de imorse!:(
De är soligt och fint väder ute och de är jag glad över för jag har glömt min jacka hemma så tur att de är varmt så slipper man stå och frysa!
Ikväll så ska jag försöka ta bilder men jag kan inte lova att de blir något för jag har glömt kameran hemma och har bara mobilkameran men ska försöka men lovar inget ;)

Aja detta blir de sista inlägget nu för tror att min tång är klar nu så vi hörs imorgon när jag vaknat ;)

Eller inatt ifall jag inte kommer hem seent! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0