En liten lista över saker ni kanske inte visste om mig....

Ska snart sova men ska köra en lite lista om saker som ni inte visste om mig....


1. Jag har faktiskt varit player innan jag träffade Simon...
När en kille dumpa mig eller när jag dumpade någon blev jag inte speciellt ledsen sålänge för jag hittade alltid en ny direkt efter och jag hoppade mellan väldigt många killar förr.
Men nu när jag träffade Simon har jag ändrat mig helt!! (Y)
2. Jag älskar choklad!
Aa de kanske inte är något nytt men jag älskar verkligen choklad och min favorit är Marabou orginal och de måste vara ljust choklad annars äter jag de inte!
3. Jag är rädd för att åka hiss.
Jag klara inte av små utrymmen så därför har de blivit att jag inte klarar av att åka hiss för dom är oftast väldigt små och jag kan få panik av att stå i en.
Sen om någon skulle hålla fast mig i både armar och ben och jag inte kan röra mig då hade jag också fått panik för då hade jag känt mig inträngd.
4.Jag är rädd för fåglar.
Ja mest duvor då för dom ska alltid vara så nära en på stationen eller ankor klara jag heller inte....
5. Jag hatar otrohet.
Eftersom jag nu har varit i ett förhållande över två år så tycker jag att man ska hålla sig ifrån att vara otrogen.
När man är tillsammans med någon så tycker jag att de räcker med den personen, jag hade aldrig kunnat vara otrogen mot Simon!!!

Ja lite små saker som jag tycker, men nu ska jag sova hade jag tänkt så jag kommer upp för imorgon kanske jag ska träffa JoJo igen!!! :D:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0