En braaaauuu daag!

Jadå detta blev en bra dag och de blev mycket snack!
De var lite segt att åka dit men de var för de var en massa problem med tågen och på tåget, en broms hade nämligen gått sönder så därför kunde de inte köra så snabbt och plus så var de ett pågatåg och dom brukar stanna överallt!
Men de blev ett öresundståg hem och då hoppade vi av i Lund så de gick lite bättre och snabbare.
De blev en lunch inne idag på Malmö Central eftersom dom har öppnat nya ställen som man kan äta på där, men åt sallad,nuddlar och kyckling men jag fick faktiskt lite ont i magen av den så mår lite sådär just nu!

Jaja jag hoppas de blir bättre snart och att jag inte bli alls för sjuk av de!:)
Men skriver snart igen :)

Fick träffa min underbara älskling igen!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0